Megtöltjük a naptáradat releváns fehér- vagy kékgalléros jelöltekkel. Mindezt a lehető legmagasabb megtérüléssel, iparágra, cégre és pozícióra szabott érdeklődőszerzési stratégiával. 100% GDPR kompatibilis megoldással.
Az online tér zajos, és a hagyományos módszerek már nem hozzák meg a várt eredményeket. A piacon való megmaradás és növekedés kulcsa azonban nagyban függ a munkaerő akvirálás hatékonyságától.
Az Edumotion olyan érdeklődő szerzési modellekkel dolgozik, amik korábban nem voltak elérhetőek a magyar HR piacon, ezzel szinte behozhatatlan versenyelőnyhöz juttatunk a konkurenciával szemben. Mindezt a lehető legnagyobb megtérülés mellett.
A konzultáció alapján kidolgozzuk, hogyan tudnánk elérni a te céljaidat a lehető legjobb megtérülés mellett!
Online munkaerő toborzás értékesítési hálózatok, pénzügyi tanácsadók és ingatlanirodák számára akár az előszűrésig
Online munkaerő toborzás gyárak, raktárak és logisztikai központok részére akár az előszűrésig
Veled együttműködve feltárjuk a munkakörhöz szükséges kulcskompetenciákat és felállítjuk az ideális jelölt profilját.
A piackutatás után jól irányzott hirdetésekkel biztosítjuk, hogy a lehető legjobb minőségű és legrelevánsabb érdeklődők reagáljanak a keresésre. Figyelembe vesszük az egyedi igényeket és célkitűzéseket. A legegyedibb igényekre is van megoldásunk.
Igény esetén saját call center előszűréssel validáljuk és kvalifikáljuk az érdeklődőket az átadás előtt, hogy neked már csak a minőségi munkatárs jelöltekkel kelljen foglalkoznod.
Igény esetén videós vagy írásos összefoglalót készítünk a munkakörrel kapcsolatban, amit automatikusan el tudunk küldeni a jelentkező részére, hogy tájékozottabban várja a megkeresésedet.
Az eredményességet teljes képben, nagyobb időszakban érdemes vizsgálni. A kiértékeléseket és statisztikákat mi negyedévente készítjük el, és összességében elmondható, hogy profitábilis az együttműködésünk, segíti az üzleti fejlődésünket. Már 2 éve dolgozunk együtt munkaero toborzás és termék leadek kapcsán is.
A leadeknek köszönhetően értékesítési teljesítményük és minőségünk is emelkedett. Értékesítési versenyeket nyertünk és életbiztosítási ágon történelmi rekordot tudtunk dönteni 2021-ben az érdeklödök segítségével. A toborzási együttmüködés is hatékony és sikeres, sok kiváló munkatárssal gazdagodott igazgatóságunk. Csak ajánlani tudom őket!
Olvass bele további esettanulmányainkba!
Probléma: Ügyfelünk, egy piacvezető biztosító vállalat értékesítési vezetője egy ultra kompetitív piacon, 4 különböző marketing és fejvadász céggel próbált toborozni eredménytelenül. Az elvárások miatt 3 új kollégát kellett felvennie fél éven belül, hogy pozícióját megtarthassa.
Megoldás: A megbízóval egyeztetve felállítottuk az ideális jelölt profilt, feltérképeztük az értékesítői pozíció betöltéséhez szükséges kulcskompetenciákat. A célközönségre szabott speciális (PPC) hirdetési kampányokat indítottunk.
Eredmény: 100 000 Ft-ot költöttünk el a kampányokra, 110 db érdeklődő érkezett, amiből 40 fő jutott tovább a call-center előszűrésünkön. A partner további 20 főre csökkentette a számára ideális jelölteket, amiből végül 5 főt sikerült felvennie. Többet, mint eddig 2 év alatt összesen.
Probléma: Ügyfelünk, egy vagyonvédelmi cég új, nagyobb összegű megbízást kapott egy tőlük távoli területen, ahol nem rendelkeztek kapcsolati tőkével és meglévő munkatárs állománnyal. Összesen 60 napjuk volt, hogy 20 megfelelő biztonsági őrt találjanak, különben nem tudják teljesíteni a megbízást.
Megoldás: A megbízó konkrét elképzelésekkel érkezett hozzánk, így 48 órán belül el is tudtuk indítani a toborzási kampányokat.
Eredmény: 61 000 Ft költésnél jártunk, amikor a megbízó értesített minket, hogy állítsuk le a kampányt, mert "hihetetlen, de készen vagyunk”. 16 embert vettek fel a kampányból és 4 főt pedig saját forrásból sikerült akvirálni.
Természetesen a munkát mi végezzük el, te pedig végre a vállalkozásodon dolgozhatsz és nem a vállalkozásodban.
A konzultáción cégünk vezetőivel fogsz találkozni.
Dani és Áron évi 40 000 db érdeklődő generálásában segít több mint 17 különböző üzletágban.
A konzultáció során megismerünk téged, a céljaidat, erősségeidet, valamint kihívásaidat.
Megmutatjuk, hogy korábbi ügyfeleinknek hasonló célokban hogyan segítettünk, és milyen eredményeket értünk el. Így átfogó képet kaphatsz arról, milyen költséggel, milyen megtérülésre számíthatsz, és hogy mennyi időn belül tudjuk elérni a kívánt eredményt.
Miután átfogó képet kaptunk a vállalatról, a meghirdetni kívánt pozícióról, felállítunk egy stratégiai tervet, ami biztosítja a folyamatos online érdeklődő generálást és segít a potenciális munkavállalók megszerzésében.
Konkurencia, célközönség elemzés és az ideális ügyfeled profilozása után a kampánystratégiát a gyakorlatba ültetjük. Elkészítjük a cégedre szabott értékesítési tölcsért és az irányzott hirdetéseket, amelyekkel folyamatosan szállítjuk neked az érdeklődőket az előre megbeszélt konstrukció szerint.
Call centerrel validáljuk, előszűrjük vagy kvalifikáljuk a jelentkezőket.
Minden lépést követhetsz és mérhetsz velünk. Rendszeres riportokkal és elemzésekkel biztosítjuk, hogy mindig tisztában légy a kampányok eredményeivel.
A pozíció iránt érdeklődő jelölteket generálunk, valamint igény esetén hozzáértő call centerünk rövid előszűrést végez. Így neked csak a kvalifikált jelöltekkel kell felvenned a kapcsolatot. Igény esetén videós vagy írásos összefoglalót készítünk a munkakörrel kapcsolatban, amit automatikusan el tudunk küldeni a jelentkező részére, hogy tájékozottabban várja a megkeresésedet. Nektek már csak az interjú időpontját kell egyeztetnetek.
Név, telefonszám, email cím, tapasztalat, valamint a pozícióval kapcsolatban releváns kérdések veled egyeztetve, például végzettség, jogosítvány, stb. Maximum 5-6 kérdést szoktunk javasolni pozíciótól függően. A jelölt lokációját, lakhelyét a call centerünk tudja bekérni. Működésünk 100%-ig megfelel a GDPR előírásoknak.
A felvételi beszélgetést már neked kell lebonyolítanod. Javasoljuk, hogy 24 órán belüli vedd fel a kapcsolatot a toborzási érdeklődőkkel a hatékonyság érdekében.